Monday, June 28, 2010

Ntah...

Kadangkala, bila perasaan malas datang, facebook dah ditengok 24 jam ditambah dengan tak tahu nak buat apa, datanglah post yang tak bermotif macam nie:-)...

- walaupun perasaan malas datang, i will try to finish up my homework: Maths exercise, physics question papers, chemistry and biology notes

- half way dah for my ps

- im in dilemma.... I have 4 options for my university choices. what universities to choose: currently in consideration....... (nothing hehehehe)

- Good luck to fendy dalam membuat IC and bank card nyer yang telah dicuri.. Hehehe..

- Sudah menukar layout blog nie untuk kali keberapa ntah disebabkan mengambil nasihat sara yang suruh selalu sign in..Hehehehe

4 comments:

Sara SIR said...

yes....
thanks for the acknowledgment!
wei! i'm stuck doing doing my PS....grr....tips please?

Fendy Hasni said...

perlu kah kisah IC aku di canang canang? penat giler. aku stranded kat tiga pejabat kerajaan hari nieh.

zulikhwan said...

Sara...
tips? hehehe sleep first then write again

fendy...
Hahah.. ngko sepatutnya berterima kasih sebab aku promosikan ngko kat blog aku.. bukan senang tau nak dimasukkan dlm blog aku..ehheeheh

Sara SIR said...

Zuly - yes..sleep...and dont wake up lah...

Fendy - u lost ur IC?? wut happened?? sah i tak baca blog zuly sepenuhnyer...hehe....